別館.net.amigo

人生案内メモ、文字起こし、感想。

当ブログではアフィリエイト広告を利用しています

【迷惑メール】【注意】Tan Chhang はマレーシアからのInstagram不正ログイン

当ブログではアフィリエイト広告を利用しています

注意喚起

I am Ms. Tan Chheng,


I am Ms. Tan Chheng, the CEO of Hong Kong Diamond & Jewelry Shops in Cambodia. I was recently diagnosed of cancer, my husband was killed by assassin, view the link; http://絶対押すなよ
I want to entrust a donation to you for a charitable project to handle on my behalf, as i will be undergoing surgical operation in a few week time which I pray to survive it. I want the philanthropist work of my late husband to continue to reach people around the globe, but because of my health condition I will not be able to handle the project myself, that is the reason I am willing to you $28,950,000.00 USD to continue the good work in my late husband name. You will use the funds to create shelter for widows, less privilege, and poor people in your communities.

I have informed my lawyer about my decision willing the money to you for charity purpose. Please if you are sincerely ready to handle the project with your wholeheart.Then kindly contact my Lawyer; Mr.Bong Ra Sak, through his e-mail address: bongrsakesq@gmail.com

Please Call! him +855888639224 Quote my reference: QX7/2GO/6882

Thank you for your understanding.

Yours Respectfully,
Ms. Tan Chheng

Google翻訳

ちょっとよくわかんない

私は氏タンChheng、カンボジアの香港ダイヤモンド&ジュエリーショップのCEOです。私は最近のリンクを表示し、私の夫が暗殺者に殺された、がんの診断を受けました。 http://押すなよ!

私はそれを生き残るために祈る、数週間の時間に手術を受けられるように、私に代わってハンドルに慈善プロジェクトのためのあなたに寄付を委託したいです。善を継続するために、私はあなたに喜ん理由である、$ 28,950,000.00 USDを私は後半の夫の慈善家の仕事は、世界中の人々に到達するために継続したいのですが、理由は私の健康状態の私はプロジェクトを自分で処理することができません。私の後半の夫の名前で仕事。あなたのコミュニティで未亡人のための避難所、あまり特権、および貧しい人々を作成するために資金を使用します。

私は、慈善目的のためにあなたにお金を喜んで私の決定についての私の弁護士を知らせてきました。してくださいあなたは心からあなたのwholeheart.Then親切に接触し、私の弁護士とのプロジェクトを処理する準備ができている場合。 Mr.BongさRaサック、彼の電子メールアドレスを介して:bongrsakesq@gmail.com

電話してください!彼は、私の参照を引用+855888639224:QX7 / 2GO / 6882

ご理解をいただき、ありがとうございます。

あなた謹んで、
さんタンChheng

クリックしてしまった

プノンペンポスト(偽)に飛ぶ


数時間後「InstagramWindowsChromeから新しいログインがありました」メールが来る⇒普段使用しているものとは異なるデバイス/Windows · Chrome · Ipoh, Malaysia ⇒Instagramのフィードが取得できない事態発生

アカウントの安全を確保するには

パスワードリセット。

メールが来るので

あなたのInstagramアカウントにログインを試みた人がいます。

これ実行したのがあなた本人である場合は、次のコードで本人確認を完了してください:(6ケタ

これを実行した覚えがない場合は、アカウントの安全を確保するためパスワードをリセットしてください。